cookpojekn3242 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

cookpojekn3242

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: cookpojekn3242

Vad är ditt namn i verkligheten? milton

Vad är ditt discord namn? davan777_fivemkungen

Vad är ditt födelsedatum? 10 December 2008

Berätta om din karaktär. davan kommer från linköping och har haft en svår uppväxt hans pappa var kriminell och blev misshandlad därför flyttade davan till centic För han ville inte vara med i nått kriminellt gäng. nu är han 20 år gammal och han vill bli kriminell och ta över Hela staden och tjäna pengar.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär min karaktär är väldigt social, gillar att snacka med folk och göra massa nya vänner och vara snäll och hjälpa folk, ser till att det är bra med alla

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär min karaktär kan iblan bli lite arg om någon säger dumma saker mot mig, pratar högt och kan få lite prat fel om jag är stressad och måste skynda mig

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med hög rp nivå, hålla mig till servens regler och göra mer roliga senarion.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat på flera andra svenska rp servrar t.ex depcity v2, swewave och unive .så jag har en stor erfarenhet inom rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att du ska inte vinna alla scenarion för du ska spela för att ha kul med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra spelare eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna det.

Vad är suntförnuft för dig? Det betyder att man ska tänka och göra realistiska saker som man har t.ex gjort irl och inte andra saker som t.ex. dra vapen mot personer helt random för det är inte realistiskt.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm, du ser någon laga sin bil men du kör bara på personen och drar iväg, copbaiting du ser polisen stanna rakt framför dig vid rött ljus och sendan väljer du att köra fram farmför polisen fast det är rött ljus bara för att få polisens uppmärksamhet, combat loggin, du blir jagad av massa gäng bilar men du har dina superbra vapen som du vill inte förlora så du tar spawnmenu eller quit bara för att du vill inte fölora dina vapen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har super bra erfarenhet inom rp och vet redan om alla regler och vad man inte får och vad man får göra.

Top Bottom