cool123coolboy123 | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

cool123coolboy123

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
0
Användarnamn: cool123coolboy123

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Ange ditt födelsedatum: 5 April 2009

Ange ditt Discordnamn: bob_bobbysson

Berätta kortfattat om dig själv: jag är en ung och angangerad person som gillar att hjälpa personer och att hjälpa till allmänt och därför vill jag ansöka till staff på centic

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? på vardagar mellan 16-21 på helger 12-18 18-00

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? Under denna tiden där den nyligen öppna så har jag vart medlem sen den öppna men innan dess har jag varit medlem i typ 2 år

Varför ansöker du som staff på Centic? som jag sa innan för jag vill hjälpa folk och så inte folk som bryter mot reglerna får stanna kvar samt om dom utövar sig på ett dåligt sett så kan jag hjälpa till att ta bort dom som det hänt förut på denna server

Vad är din uppgift som Staff? Att hjälpa till i support hjälpa till i servern och utanför i discorden

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som jag skrev innan vett tyvärr inte mer vad jag ska skriva

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer bra då jag är med i stressiga situatioenr dagligen så jag hanterar dom bra

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Support

Top Bottom