Nekad din mamma69 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

din mamma69

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: din mamma69

Vad är ditt discord namn? HEDVIG SJÖDIN

Vilken arbetsplats ansöker du till? Nattcluben

Varför vill du bli Chef/VD? För att jag har varit de på andra lite större och jag gillade de och vill bli de igen. Sen att ingen vill bli de och vill få mer personer att komma på lite andra saker och prata iställer för att skjuta och ta den långt en stund och slappna av .

Vad rollspelar du som för tillfället? Jag är en gäng medlem i GSF men det är ju många gånger kriminella äger eller är delaktig i en nattclub.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja har varit de på unive och sen fick jag en bugg att min karaktär borta så nu vill jag öppna den är och jag var då chef där.

Hur kommer du att utveckla arbetet? En nattklubb kan utvecklas på många olika sätt för att bli mer attraktiv och locka fler besökare. En av de viktigaste faktorerna är musiken. Bra DJs och varierade musikstilar spelar en stor roll. Genom att anpassa musiken efter publiken och ibland låta gäster önska låtar kan man skapa en bättre upplevelse. Temakvällar som till exempel 90 talskvällar eller andra festteman är också ett effektivt sätt att göra klubben mer spännande och få fler att vilja komma tillbaka.

Atmosfären i en nattklubb är avgörande. Ljus, inredning och dekoration är därför viktiga delar. Med hjälp av LED ljus och rökmaskiner kan man skapa en unik känsla som passar klubbens stil. Samtidigt är personalens bemötande viktigt. Trevlig och professionell service i baren och från vakter gör att gäster känner sig välkomna och trygga.

Marknadsföring är en annan central del i att utveckla en nattklubb. Genom att vara aktiv på sociala medier och dela bilder och videor från kvällarna kan man nå ut till fler människor och bygga upp ett starkt rykte. Erbjudanden som rabatter vissa tider och möjligheten att boka bord kan också göra upplevelsen mer attraktiv. Slutligen är säkerheten mycket viktig. En trygg miljö där gäster känner sig säkra gör att de vill återvända och rekommendera klubben till andra.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Centic? Nej så kommer de bli också tills centic stänger

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Jag anser att jag är en stark kandidat till rollen som chef eller VD eftersom jag är ansvarstagande och målinriktad. Jag har en tydlig vilja att utveckla verksamheten. Jag är bra på att ta initiativ och vågar fatta beslut. Samtidigt lyssnar jag på andra och värdesätter samarbete.

Jag har förmågan att se vad som kan förbättras. Jag arbetar aktivt för att skapa en positiv upplevelse för både kunder och personal. Genom att vara engagerad och lösningsorienterad kan jag bidra till att verksamheten växer och når sina mål.

Som ledare är jag mån om att skapa en bra arbetsmiljö. Jag vill att alla känner sig motiverade och delaktiga. Jag tror att ett starkt team är grunden till framgång. Därför är det viktigt för mig att stötta och utveckla personalen.

Hur många bans har du? bara buggar men inget annat

abuwash123

Helper
Helper
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
34
Trofépoäng
6
Granskar!

abuwash123

Helper
Helper
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
34
Trofépoäng
6
Godkänt!
din skriftliga ansökan har blivit godkänt du har 24 timmar på dig att ta din muntlig annars blir du automatiskt nekad!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom