E60x533d | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

E60x533d

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
0
Användarnamn: E60x533d

Vad är ditt namn i verkligheten? Kaan

Ange ditt födelsedatum: 1 Januari 2008

Ange ditt Discordnamn: Kaan_hgl

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en mogen och hjälpsam person som tar ansvar och behandlar alla med respekt. Jag tycker om att hjälpa andra och bidra till en trygg och trevlig miljö för alla.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Det beror på, på en helgdag då mer än 10h per dag, är ganska aktiv

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? Ungefär 1 månad, hade en annan dc konot glömde bort lösenordet och hade inte nån tn koppling.

Varför ansöker du som staff på Centic? Jag ansöker för att jag gillar servern och vill hjälpa till så att den blir ännu bättre. Jag tycker det är kul och rolig att hjälpa andra och vill bidra till att alla har det bra och känner sig trygga.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att hjälpa spelare, hålla koll så att reglerna följs och se till att det är en bra stämning på servern. Man ska också kunna lösa problem och vara rättvis.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med att vara aktiv, hjälpsam och trevlig mot alla. Jag kommer försöka hjälpa så snabbt jag kan och se till att folk får en bra upplevelse på servern.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag är en lugn person men ifall det sker så försöker hålla mig lugn och inte stressa upp mig. Jag tar det steg för steg, lyssnar på vad som hänt och försöker lösa problemet på ett rättvist sätt.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: Medlemskap

Top Bottom