Emilioopaaa | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Emilioopaaa

Ny Medlem
Meddelanden
19
Trofépoäng
1
Användarnamn: Emilioopaaa

Vad är ditt namn i verkligheten? Emilio

Ange ditt födelsedatum: 10 December 2010

Ange ditt Discordnamn: emiliob2010

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en mogen och ansvarstagande person som gillar att hjälpa andra och bidra till en bra stämning på servern. Jag är lugn i stressade situationer, kan ta beslut rättvist och följer regler noggrant. Jag har bra samarbetsförmåga, är aktiv och vill vara en del av att utveckla servern till en trygg och rolig plats för alla spelare. Jag är engagerad, lär mig snabbt och tar rollen som staff på allvar.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? På vardagar 15:00-22:30

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? Sen ni öppnade igen nu i 2026

Varför ansöker du som staff på Centic? Jag ansöker som staff eftersom jag vill hjälpa till att hålla servern rättvis, trygg och rolig för alla spelare. Jag gillar att hjälpa andra, lösa problem och bidra till en bra stämning. Jag vill också se till att regler följs på ett rättvist sätt.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att se till att regler följs, hjälpa spelare som behöver stöd, hantera konflikter och bidra till en trygg och rättvis miljö på servern. Jag ska vara neutral, ta rättvisa beslut och se till att alla får en bra spelupplevelse.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med aktivitet, rättvisa beslut och en positiv inställning. Jag är hjälpsam, lugn i stressade situationer och ser till att spelare får den hjälp de behöver. Jag vill bidra till en bra stämning och göra servern till en trygg och rolig plats för alla.

Hur hanterar du stressiga situationer? I stressiga situationer håller jag mig lugn och tänker logiskt innan jag agerar. Jag lyssnar på alla parter, tar beslut rättvist och låter inte känslor styra. Jag fokuserar på att lösa problemet snabbt och på ett sätt som är rättvist för alla.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Nej

Ansvarsområde 1: Medlemskap

Ansvarsområde 2: Donation

Top Bottom