Gh0st. | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Gh0st.

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Gh0st.

Vad är ditt namn i verkligheten? Lionel

Ange ditt födelsedatum: 2 Maj 2012

Ange ditt Discordnamn: Gh0st

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är 13 fyller 14 jag gillar umgås med vänner och spela fivem jag gillar också att spela fotboll jag kan bli arg ibland om någon bränner någon i min släkt jag har svårt att tänka vad jag säger innan jag säger något.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? skol dagar 16.00 till 22.15 per dag helgen 12.00 till 02.00 ungefär.

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? Jag vet inte riktigt men ett litet tag eller fall för har nytt dc konto.

Varför ansöker du som staff på Centic? Jag vill kunna hjälpa till med servern att alla regler ska följas och att rpn ska gå upp lite tycker jag så jag vill vara staff för att kunna hjälpa till med servern hjälpa medlemmar så dom trivs på den fina servern och och kunna bidra att hjälpa i support ta reports känna att man har något bra jobb att göra på centic.

Vad är din uppgift som Staff? min uppgift som helper är att ta reports ta support samt att specca alltså de är helpers som kollar över rpn så den fungerar som den ska göra och att reglerna fungerar bra ingame.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer att bidra med att vara aktiv hjälpa till med att höja rpn på servern se till så medlemmar trivs här på centic och ta reports och ta support.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag brukar tänka att ta 3 djupa andetag och fråga en annan staff om hjälp så jag inte får för mycket press på mig.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: Servervakt

Top Bottom