GURKAN4444 | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

GURKAN4444

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: GURKAN4444

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Ange ditt födelsedatum: 8 Juli 2010

Ange ditt Discordnamn: epakorven

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter Gustav, är 15 år gammal och kommer från Sverige, tycker om att gymma vara med vänner och på min fritid spenderar jag mycket tid vid datorn där jag främst spelar fivem. Jag tycker om roleplay eftersom att man kan göra roliga scenarion tillsammans och att alla kan tycka det är roligt. Som person skulle jag beskriva mig själv som lugn, hjälpsam, ansvarsfull och väldigt mogen. Jag gillar att hjälpa andra spelare och bidra till en bra och trevlig stämning i Centic och utanför.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 13:00 till 22:00 om det är på vardag annars kan jag från 13:00 till 02:00 om det inte är något annat speciellt som händer.

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? Sen servern öppnade.

Varför ansöker du som staff på Centic? Jag ansöker som staff på Centic eftersom jag tycker om servern och vill hjälpa till att göra den ännu bättre för alla spelare. Jag har märkt att en bra staff-närvaro gör stor skillnad för hur bra roleplayen och miljön blir. Därför vill jag bidra genom att hjälpa spelare, lösa problem och se till att regler följs. Jag vill också vara en person som nya spelare kan vända sig till om de behöver hjälp eller har frågor. Jag har varit kört på servern sedan öppningen och är kvar nu och kommer vela vara kvar mycket längre också så hoppas att jag kan vara med och hjälpa till och få en chans som staff.

Vad är din uppgift som Staff? Som staff är ens uppgift att se till att servern fungerar bra och att alla spelare följer reglerna. Det innebär bland annat att hjälpa spelare som behöver support, hantera reports, lösa konflikter mellan spelare och se till att roleplayen hålls på en bra nivå. En staff ska också vara rättvis, professionell och kunna fatta beslut som är bäst för servern och det passar mig väldigt bra.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som staff kommer jag bidra med en positiv attityd, aktiv närvaro och viljan att hjälpa andra. Jag kommer försöka vara tillgänglig för spelare som behöver hjälp och göra mitt bästa för att lösa problem på ett lugnt och rättvist sätt. Jag vill också bidra till att skapa en bra stämning på servern och hjälpa till så att både nya och gamla spelare får en bra upplevelse på centic.

Hur hanterar du stressiga situationer? När jag hamnar i stressiga situationer försöker jag först och främst hålla mig lugn och tänka igenom situationen innan jag agerar. Jag försöker lyssna på alla inblandade parter och samla information så jag kan fatta ett rättvist beslut. Jag tycker det är viktigt att inte låta stress eller känslor påverka beslutet, utan istället vara professionell och fokusera på att lösa problemet på bästa sätt.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Servervakt

Ansvarsområde 2: Medlemskap

Top Bottom