kb3k | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

kb3k

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: kb3k

Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Ange ditt födelsedatum: 12 November 2009

Ange ditt Discordnamn: k.b.3.k

Berätta kortfattat om dig själv: Skön engagerad kille, 16 år gammal, dedikerad till att hjälpa folk, spelat fivem i 4,5 år. Jag har även 5k timmar på fivem nu, vet inte riktigt vad mer jag ska säga!

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Nästan hela tiden, ungefär mellan 08 - 20. till 10 - 00, beroende från dag till dag, sen på helgerna blir det ju hela nätterna!

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? Sen OG centic, men de va på mitt gamla hackade Dc konto, sen när jag såg att ni öppnade igen kom jag direkt tillbaka!

Varför ansöker du som staff på Centic? Vill hjälpa folk, det är svårt att få svar i reports samt bli indragen i support, så då vill jag kliva in och hjälpa till så gott jag kan! Kommer vara aktiv mycket både IG och på discord!

Vad är din uppgift som Staff? Hjälpa folk, ta rätt beslut visa sig som en förebild. vara proffsig, och behandla alla lik värdigt!

Vad kommer du att bidra med som Staff? Ta support samt reports, svara på ansökningar! Vara aktiv så ofta jag kan och se till att allt rör sig som det ska med servern, hjälpa spelarna, få bort alla spelare som inte borde vara här!

Hur hanterar du stressiga situationer? Bra, vart med om det innan och det är inget som stoppar mig ifrån att ta rätt beslut!

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: Kriminell

Top Bottom