Nekad korvsamme3000 | Servervakt Ansökan

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

korvsamme3000

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: korvsamme3000

Ditt namn: lukas håkanson

Ange ditt födelsedatum: 15 April 2010

Ditt Discordnamn: sammesamhallpizza67/ korv samme

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: jag e inne varje dag på centic i ungefär 5 timmar eller mer beror på om jag ska iväg med polare eller om jag it ska det

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? jag blev medlem typ 1 månad innan ni stängde ner servern 2024

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 1 men det va false ban och jag snackade med han som banna mig och jag fick unban

Varför ansöker du som servervakt på Centic? för att centic e en rolig och bra server och jag som rpar som krim kan se om folk bryter mot regler i scenarion

Har du tidigare varit blacklistad? nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har: en servervakt har uppgiften och spela som vanligt men har koll på servern och se till så att folk beteer sig i scenarion en servervakt är som det heter "Servervakt" man ska allmänt vakta servern se till så folk har en bra stund medans de rpar och följer reglerna på servern

Varför vill du bli servervakt på servern? för att jag tycker centic har ett roligt community och bra rp och för att jag har varit staff innan men det var för mycket jobb så jag orkade it va det mer

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: korruption är när man har tillgångar till fördelar som andra inte har och man använder dom i sin egen vinst dvs att man kanske använder toggle id under en stormning för att se vart andra är, ressar i skottlossning och liknande saker och det får inte förekomma som servervakt du ska vara en bra förebild för servern

messi123akhi

Helper
Helper
Servervakt Ansvarig
Meddelanden
10
Trofépoäng
3
Nekad, utveckla samtliga frågor: Varför ansöker du som servervakt på Centic?, Förklara vad för uppgift en servervakt har, Varför vill du bli servervakt på servern?.

Top Bottom