Intervju sanko | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

sanko

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: sanko

Vad är ditt namn i verkligheten? abbe

Ange ditt födelsedatum: 19 Januari 2007

Ange ditt Discordnamn: Gonepoorr

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter Abbe och jag är en person som gillar att ha kul och ta det lugnt. På fritiden tycker jag om att spela fotboll och vara aktiv. Jag gillar också att vara med kompisar, hänga runt och bara chilla tillsammans. Jag är en social och positiv person som trivs bra i grupp.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag kan vara aktiv cirka 6 timmar om dagen under vardagar. Jag är flexibel och kan anpassa mina tider efter behov. På helger kan jag vara aktiv upp till 8 timmar.

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? Jag har varit medlem på Centic i ungefär 2 månader nu. Innan dess var jag med på servern i ungefär 1 år, men jag råkade lämna servern. Nu är jag tillbaka igen och vill fortsätta vara aktiv.

Varför ansöker du som staff på Centic? Jag ansöker som staff på Centic eftersom jag verkligen tycker om servern och vill hjälpa till att göra den ännu bättre. Jag har varit en del av communityn länge och känner att jag kan bidra med en positiv och rättvis inställning. Jag gillar att hjälpa andra spelare och se till att alla följer reglerna så att det blir en bra miljö för alla. Jag är aktiv och engagerad, vilket gör att jag kan vara tillgänglig när det behövs. Dessutom vill jag utvecklas själv och ta mer ansvar inom servern.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att se till att reglerna följs och att servern är en trygg och rolig plats för alla. Jag ska hjälpa spelare som behöver stöd och svara på frågor så snabbt som möjligt. Jag ansvarar också för att hantera konflikter och problem på ett rättvist och lugnt sätt. Dessutom ska jag vara en bra förebild och bidra till en positiv stämning på servern.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som staff kommer jag bidra med en positiv attityd och vara aktiv så mycket som möjligt. Jag kommer hjälpa spelare snabbt och se till att alla känner sig välkomna på servern. Jag är rättvis och kommer följa reglerna noggrant när jag tar beslut. Dessutom vill jag bidra till en bra stämning och göra servern till en rolig plats för alla.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer genom att hålla mig lugn och tänka igenom situationen innan jag agerar. Jag försöker alltid vara rättvis och inte låta känslor påverka mina beslut. Om det behövs tar jag hjälp av andra i teamet för att lösa problemet på bästa sätt.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? nej heter aqua på dc och ig bara här jag heter annat

Ansvarsområde 1:
Support

Ansvarsområde 2: Kriminell

Senaste redigerad:

Mekke1

Sr.Mod
Head-Mod
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
12