Tabben | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Tabben

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Tabben

Vad är ditt namn i verkligheten? Amadeuz

Ange ditt födelsedatum: 1 April 2010

Ange ditt Discordnamn: tabben - QZM

Berätta kortfattat om dig själv: jag heter Amadeuz och är 2010. jag gillar ganska mycket om moppar har en slider ( hyper slider ) kallar jag den har nästan lagt ner 20k på den toppar någonstans runt 96 - 104. inte helt inställt. Annars går jag i min skola varje dag okej tycker inte om det alls skönt och bara jobba ut skiten. jag är ganska så trevlig men lugn. brukar meka ofta.

Det var det!.🐱‍🐉🐱‍🐉😎🙌

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? ibland på dagen annars 7-9

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? Sedan för länge sedan och sen det börja.

Varför ansöker du som staff på Centic? känner att krim rp är dålig det kommer folk dit och dit hoppar ut ger inte ens en chans utan att man blir dödad.
också vill jag vara en nyta av staff teamet med.

Vad är din uppgift som Staff? Se till så servern funkar ig och i dcn.

reports framför allt kan bli ganska många rätt bra och köra in dom så servern flyter på istället för 30 - 50 reports som bara sitter och väntar sig.

i support kan det vara trevligt ta in dom som faktiskt måste behöva sin hjälp genom oss då kan det vara viktigt att ta in dom, ibland bara små saker men också stora jobb med.

Vad kommer du att bidra med som Staff? försöka göra en roligare server men också flyta på reports och support så bra jag kan.
men om det går fixa ett snabbare staff team och roligare. nu är det säkert redan det. men iallafall.

Hur hanterar du stressiga situationer? tar det lugnt och utför mitt jobb ordentligt.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: Support

Top Bottom