Twixy321 | Servervakt Ansökan

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Twixy321

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: Twixy321

Ditt namn: Leon

Ange ditt födelsedatum: 28 Juli 2013

Ditt Discordnamn: tw1xy0511

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: 5 timmar om dagen.

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? Sen server start.

Hur många gånger har du blivit bannad på server? Ja 1 gång sv ban som var felaktig.

Varför ansöker du som servervakt på Centic? Jag ansöker för att jag vill hjälpa till att hålla servern trygg, rättvis och rolig för alla spelare. Jag gillar att ta ansvar och bidra till att communityn utvecklas på ett positivt sätt.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej, jag har aldrig varit blacklistad. Jag ser till att följa regler och respektera både spelare och staff.

Förklara vad för uppgift en servervakt har: En servervakt har ansvar för att se till att reglerna följs på servern. Det innebär att hjälpa spelare, hantera rapporter, ingripa vid regelbrott och se till att alla behandlas rättvist. Man ska också vara ett föredöme för andra spelare.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom jag brinner för att skapa en bra spelupplevelse. Jag tycker det är viktigt att alla känner sig trygga och att regler följs, och jag vill vara med och bidra till det.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Korruption innebär att man missbrukar sin makt för egen vinning, till exempel att ge sina vänner fördelar eller ignorera deras regelbrott. Abuse handlar om att använda sina befogenheter på fel sätt, till exempel att banna eller straffa någon utan giltig anledning. Som servervakt är det viktigt att alltid vara opartisk, följa reglerna och behandla alla lika för att undvika detta.

Top Bottom