Alvin | Medlemskap ansökning

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Alvin

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
0
Användarnamn: Alvin

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin Sanai

Vad är ditt discord namn? skickad204

Vad är ditt födelsedatum? 30 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alle Berg. HAn är uppvuxen i en liten stad och har alltid haft ett intresse för bilar och att arbeta praktisk. Han är lugn och respektfull men kan även var bestämmd om det behövs. Hans ,ål är att bygga upp ett stabilt liv i staden.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Lojal och pålitlig, Respektfull mot andra, Bra på att samarbeta

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Kan vara envis, Svårt att lita på nya personer, Ibland kan han bli iriterrad

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och realistisk RP, skapa roliga scenarion för andra spelare och följa reglerna. jag vill utveckla min karaktär över tid och bidra till en bra stämmning på servern

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag då jag har spelat på flertal andra servrar men jag är även villig att lära mig mer.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man inte ska försöka vinna själv utan att man ibland låter den andra parten vinna för att göra scenareot mer realistiskt och roligt för alla.

Vad är suntförnuft för dig? Det är att man ska tänka logiskt, följa regler, respektera andra och inte göra orealistiska eller dumma saker som förstör RP.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ingen metagaming, ingen rdm, ingen vdm, ingen combatlogging och ingen powergaming.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en seriös spelare som vill utvecklas inom RP och bidra tilll en rolig och realistisk upplevelse för alla

Nyxar-

Helper
Helper
Support & Ticketchef
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
92
Trofépoäng
6
Godkänd! Välkommen! 🤗

Top Bottom