ejje09873 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

ejje09873

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
0
Användarnamn: ejje09873

Vad är ditt namn i verkligheten? eyvind

Vad är ditt discord namn? Tayxez1

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juli 2012

Berätta om din karaktär. Albert andersson är 26 år gammal har haft en tuff uppväxt. När Albert var 13 år så misshandla hans pappa han och Alberts mamma. en gång slåg Alberts pappa hans mamma så hårt att hon svimma och fick åka ambulans. När Albert fick reda på det blev han så arg. Albert kände en kompis som var kriminel så han fråga om han kunde jobba för honom så han kunde få en pistol och då drogs han in i kriminalitet. Han blev tvingad att kasta en granat så han gjorde det och blev tagen. Albert hamna på familjehem. Men nu har han lämnat de bakom sig och vill börja jobba.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär rolig,snäll och smart

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Har varit kriminell, mår dåligt för hans uppväxt, stressig ibland

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra genom att vara aktiv och hjälpa folk med saker för har kört mycket rp

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på lavida roleplay väldigt mycket

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska ge fördelar till motpartnen som att inte skjuta när man ser de liksom prata ut det

Vad är suntförnuft för dig? Det är att jag ska va som jag är i verkligheten. exemple om jag blir rånad så ska jag bli rädd istället för att inte bry mig.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM. RDM. cop baiting. POWER GAMING. Combat logging. New life rule

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja att jag har mycket efarenhet inom rp

Nyxar-

Helper
Helper
Support & Ticketchef
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
92
Trofépoäng
6
Godkänd! Välkommen! 🤗

Top Bottom