grisen bab | Medlemskap ansökning

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

grisen bab

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: grisen bab

Vad är ditt namn i verkligheten? jakob

Vad är ditt discord namn? babbe0101

Vad är ditt födelsedatum? 18 Maj 2001

Berätta om din karaktär. grisen hade få värderingar att stödja sig på då han växte upp i ett fattigt område utan fadersfigur. För att tjäna pengar under denna osäkra tid förlitade han sig på sin mamma, som arbetade långa timmar på flera jobb för att försörja honom. Eftersom han var så ung lärde sig grisen snabbt hur man skapar snabba vinster med hjälp av illegala metoder. grisen uppvisade inte mycket risktagande beteende i början; istället sålde han droger till äldre, stal från äldre och sålde varor via mellanhänder. Han studerade vad som hände med olika äldre personer som tog risker och växte av varje händelse, så att han kunde hitta sin väg till framgång. När han förlorade en hel leverans av produkter på grund av ett dåligt affärsbeslut med flera tidigare vänner (några för närvarande fängslade eller saknade), bestämde han sig för att det var bäst att glömma sitt förflutna och etablera ett nytt liv långt borta från där han tillbringade sin ungdom. grisen kan nu gå vidare och skapa ett företag precis som han skulle vilja. grisen kom till stan för inte så länge sedan, men han har snabbt kunnat assimilera sig i samhället. Till en början har han tagit på sig en anspråkslös roll i samhället medan han skapar kontakter, försöker bevisa sin lojalitet och bygger upp sitt rykte. Han började också i lägre grader, men kommer gradvis att arbeta sig upp till en mycket högre rang. Han vet exakt hur högt upp han vill nå; grisen vill skapa ett helt distributionsnätverk för illegala droger och kontrollera hela distributionen av illegala droger inom staden; och han vill också etablera sig som en person i staden som är känd vid namn på grund av respekt.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär är rolig och har mycket energi som rusar genom kroppen. kommer va en sjukt omtänksam mot folk som är snälla. skojar mycket.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär har dåligt temperament. hatar när nån ljuger för en. gillar inte folk som gå på en utan anledning

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och realistisk RP där jag fokuserar på att skapa bra och engagerande scenarion för både mig själv och andra spelare. Jag är respektfull, följer reglerna och försöker alltid utveckla min karaktär och story över tid. Jag gillar att samarbeta med andra och bidra till en positiv stämning på servern.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja de har jag

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid spelar för att själv vinna, utan att man ibland låter motparten få övertaget för att skapa ett mer realistiskt och roligt scenario. Man fokuserar på att utveckla RP istället för att bara vinna, och ser till att båda parter får en bra upplevelse.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft är att man ska alltid agera logiskt samt realistiskt utifrån situationen, Ett bra exempel som man ser på flesta streamningar är att man gör runt 100-250 förbi ett torg med massa människor. I verkligheten så kör man inte 100-250 i stan samt om man krockar så ska man rpa på skadorna och inte köra vidare direkt efter. Om man inte rpa på skadorna så räknas de som fail rp.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ett exempel är den vad innebär metagaming- innebär att man använder sig utav information som man har fått utanför spelet. sen VDM innebär att man använder sitt fordon som ett vapen eller liknade. RDM är att man inte får döda någon utan anlednig.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en bra och rättvis person som alltid är glad och kommer bidra med mycket god energi och respektera stadens regler

Top Bottom