Intervju jake124234 | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jake124234

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: jake124234

Vad är ditt namn i verkligheten? jake

Ange ditt födelsedatum: 10 Juli 2011

Ange ditt Discordnamn: cry

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter jake och är en snäll & omtänksam person. Jag gillar att hjälpa till.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 1-5 timmar på dagar mer på helger

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? jag har varit medlem i 1 månad men jag har efharanhet med att varitt staff på andra servrar till exempel avfena så jag vet hur man gör

Varför ansöker du som staff på Centic? Jag vill bli staff då jag känner att jag vill hjälpa till med att få bort alla problemspelare, lallare osv. Jag kommer att göra en del staff-arbete om jag nu blir staff. Jag gillar att hjälpa till och se till så att alla har kul. Jag vet reglerna och ser till att folk inte fuskar/gör regelbrott. Jag är bra på att lösa problem och prata med folk när de gör fel. Jag vill att alla ska ha roligt och känna sig välkomna. Jag är också bra på att jobba med andra för att göra servern bättre. Jag kommer även bidra med mycket aktivitet, mycket staff-arbete, vara riktigt aktiv i support osv. Jag brinner verkligen för Centic och vill jättegärna vilja testa att vara staff på servern, jag blir inte sur om jag blir nekad men kanske blir lite besviken på mig själv

Vad är din uppgift som Staff? Som staff så ska du inte lalla, du ska bidra med ett gott exempel för alla medlemmar på servern (samt icke-medlemmar). När du är staff så ska du INTE använda dig utav /revive ifall du typ blir skjuten eller något. Eller ifall du typ ramlar ner från ett tak och dör, för vi medlemmar blir inte tilldelade revive då. Som staff så bör du ta support-ärenden, reports osv i förhand, du ska ta det istället för att rpa. Jag antar att du vill vara staff för att hjälpa folk och inte för att ha makt och känna att du har mycket i ära. Vi som staffs ska även bidra med en god ton, alltid vara lugna, samarbeta (med dom andra staffsen), det viktigaste är väl att vara opartisk emot sina vänner. Alltså man ska inte vara "snällare" mot sina vänner, utan ifall dom gör fel så ska du banna

Vad kommer du att bidra med som Staff? hjälpa till med sociala rp i centic osv

Hur hanterar du stressiga situationer? tar ett djupt andetag och går till ärendet och gör det bästa av det

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Servervakt

Ansvarsområde 2: RP

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom