jordan123 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

jordan123

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
0
Användarnamn: jordan123

Vad är ditt namn i verkligheten? Jordan

Vad är ditt discord namn? jordan1230926

Vad är ditt födelsedatum? 5 November 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär är en genomtänkt person med en realistisk bakrund och tydliga måål.karaktären har vuxit upp under ett förhållanden som har format peronligheten och påverkat hur den ser ut på värden. uppväxten har inte varit perfekt, vilket har lett till både styrkor och svagheter. som person kan karaktären vara lojal och målveten, men har även brister som till exempel att fatta impulisva beslut i stressande situationer eller ha svårt attt lita på nya människor. detta gör karaktären mer relistisk och intressant att spela.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär seriös,mogen.snäll

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär min karaktär kan ha svårt att lita på nya människor och är försiktg i början kan ta impulisva beslut i stressnde situationer, vilket ibland leder till problem har kort tålamod och kan bli frusterad snabbt och kan ha svårt hantera aktoriteter( t.ex. polis eller chefer) tänker ibland mer på sig själv än helheten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag skapar realistiska och långsiktiga scenarion jag priorritera bra rp över att vinna och jag respekterar andra spelare och regler jag bidrar till en positivt miljö jag är arkiv och engagerade och att jag gillar att utveckla trelationer mellan karaktäären och att jag inte stressar fram rp.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spenderat tid på att förstå grunderna i rp och hur man skapar realistiska scenarion. jag har lärt mig vikten aav att spela på konsekvenser, att inte använda information utanför spelet och attt alltid ge andra spelare utrymme att påverka situationer. genom min erfarenhet har jag utvecklat en bättre förstålse för hur viktigt det är med samarbete inom rp och hur man bygger upp en karaktär på ett trovärdigt sätt. jag är också alltid villig att lära mig mer och utvecklas ytterligare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? enligt mig att man inte alltid försöker vinna varje situation själv. utan istället fokuserar på att skapa bra rollspel för alla inblandade. Det betyder att man ibland accepterar att ens karaktär förlorar en konflikt eller hamnar i en sämre situation, om det bidrar till ett bättre och mer realistiskt scenario. till exempel, om min karakttär blir rånade eller hotad, skulle jag spela med i situationen istället för att försöka undvika den på orealistiska sätt. genom att göra detta bidrar man till en mer levande och engagerande spelvärd där alla spelare får möjlighet att utveckla sina karaktärer och skapa intresseanta historier tillsammans.

Vad är suntförnuft för dig? det innebäär för mig att alltid agera realistiskt och logiskt utifrån situationen min karaktär befinner sig i. Det handlar om attt tänka som en verklig människa och inte göra skaer bara för att vinna eller få föredelar i spelet. jag anser att suntt förnuft också innebär att man tar hänsyn till konsekvenser, till exempel om ens karaktär blir skada, hotad eller befinner sig i en farligt situation. då ska man spela med rädsla och inte agera som att inget har hänt.Det handlar även om att visa respekt mot andra spelare och inte förstöra deras rollspel genom orealistiska eller sttörande beteende. att ha suntförsnuft är enligt mig en av de viktigaste delarna inom rp eftersom det skapar en trovärdig och engagerande miljö.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM,VDM,NLR

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en person som tar rollspel seriöst och alltid strävar efter att skapa en så bra upplevelse som möjligt,både för mig själv och för andra spelare. jag tycker att det viktigaste inom rp är att ha tålamod, visa respekt och bidra till en realistisk och levande spelvärd. jag är inte en person som försöker vinna varje situation, utan jag fokuserar istället på att skapa bra och minnesvärda scenarion där alla inblandade får möjlighet att utveckla sina karaktärer.

abuwash123

Helper
Helper
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
34
Trofépoäng
6
Granskar

abuwash123