Nekad Lj4x | Servervakt Ansökan

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Lj4x

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: Lj4x

Ditt namn: Alex

Ange ditt födelsedatum: 18 Maj 2014

Ditt Discordnamn: Lj4x

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: 3-4 timmar

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? 2 månader

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 5 anticheat och 3 sv ban

Varför ansöker du som servervakt på Centic? För att jag vill hjälpa servern med folk som lallar och inte har bra social RP och bara skuter med annan utväg och lootandet händer för mycket

Har du tidigare varit blacklistad? nej jag har aldrig varit black listad på Cntic Roleplay

Förklara vad för uppgift en servervakt har: Att se till att ingen bryter regler och att straffa folk som inte kan bete sig+man ska hålla servern bort från dålig RP+att man ska försöka få folk in på servern göra att de är kul för alla och se till så de blir ingen Dålig RP som att man hoppar ur bilen och börjar skuta med en anna utväg

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag älskar centic och jag vill se till att alla håller en bra RP nivå med att ochså hjälpa folk i nöd och att de inte lootas mycket och vdmas på torget som är ju inte okej på nåt sätt

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: att man ressa si själv och sina kompisar för att vinna scenariot. Eller banna folk som man har konflikt med utan en realistic andledning. Me att vara korrupt att man abusar och bara använda sina krafter för dålig RP

Nyxar-

Helper
Helper
Support & Ticketchef
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
92
Trofépoäng
6
Nekad!
Utveckla på samtliga punkter.