nba67 | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

nba67

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
0
Användarnamn: nba67

Vad är ditt namn i verkligheten? elmer

Ange ditt födelsedatum: 27 Januari 2012

Ange ditt Discordnamn: nba

Berätta kortfattat om dig själv: jag har varit staff på många seriösa rp sevrar och jag har sätt er server och vill vara en del av erat staff team eftersom jag gillar er server schysta staffs och ägare sen bra scripts som är unika därför vill jag som är seriös gillar bra rp ansöka till just denna servern

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? runt 4 timmar per dag

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? runt 6 månader men bytt konto en gång medans

Varför ansöker du som staff på Centic? för ser er server gillar staffsen dom är schysta seriösa då tänker jag de är exakt så jag vill ha de seriöst men ändå kul med roliga scripts och många ingame vissa är lallare men dom flesa är sköna därför vill jag bli staff på just denna servern och ingen annan

Vad är din uppgift som Staff? göra servern bättre minska lallheten och moddare och flera typer av fusk de ska va roligt för alla ingen ska ha tråkigt

Vad kommer du att bidra med som Staff? seriösare rp roligare och sen skulle jag säga de bättre eftersom de är roligare med fler personer och då kan ni softa lite mer för jag kommer såklart ta ärenden och tickets om jag får

Hur hanterar du stressiga situationer? bra jag tar de lungt tar en och en tills de ingen kvar alla ska ha hjälp kanske inte samtidigt men de viktigaste är att alla får den hjälp som dom behöver

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Servervakt

Ansvarsområde 2: Medlemskap

Top Bottom