Nekad Noren | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noren

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Noren

Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Ange ditt födelsedatum: 2 September 2009

Ange ditt Discordnamn: kungen_utan_krona

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en hjälpsam person som gillar att bidra till en positiv miljö jag är bra på att tala lösa problem och hålla mig lugn i stressiga situationer jag vill alltid att det ska vara rättvis och snyggt gjort i mina beslut

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 15-20 vardagar sen 20-03 på helger

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? Innan den starta tog medlems rollen för länge sen

Varför ansöker du som staff på Centic? Jag ansöker som staff på Centic eftersom jag tycker om servern och vill bidra till en bättre upplevelse för alla spelare jag vill hjälpa till att hålla orddning lösa problem och se till att reglerna följs på ett bra sätt

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att se till att alla på serven sköter sig och följer reglerna

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med att jag är aktiv person och vill göra allas bästa genom att banna folk som inte kan bete sig så andra spelar kan ha det roligt på servern

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer genom att jag tar det lugnt tar 1 sak i taget

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: Donation

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom