nyxar | Medlemskap ansökning

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

nyxar

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
0
Användarnamn: nyxar

Vad är ditt namn i verkligheten? edwin

Vad är ditt discord namn? Nyxar

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2011

Berätta om din karaktär. han är en lömsk och dömande person med mörk humor och mycket speciel är han han har mycket energi och gillar att vara utr och göra busigheter han är en gammal ladlydig grabb men har kommiit fel spår han är 25 år heter nalle young och gillar vapen och sprängningar

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär han är snäll och trevlig han kan berhässka sig och göra svåra saker till lätta han har mycket energi och han kan göra vänner änkelt

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär han kan bli sur ibland och gå iväg från platser han kan misförstå vissa gräjer och annat han blir trött rätt fort men håller igång endån

Vad kan du bidra med till serverns RP? med att tex få bättre community samt bättre hjälp i communityt och massoe mer

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har vart på titanium samt avrena och många fler servrar har haft fivem i ungefär två år tror jag

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid vinner man kan låta nåt gå ändån om du kunnat vinna anledning få roligare spel

Vad är suntförnuft för dig? tänka inan du gör saker inte vara dum i huve och göra som irl

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm vdm powergaming metagaming många fler kan jag osv

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har ett bra tänk har rpat mcyclket osv

Nyxar-

Helper
Helper
Support & Ticketchef
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
92
Trofépoäng
6
Nekad, utveckla på allt!

Top Bottom