otto112123 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

otto112123

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: otto112123

Vad är ditt namn i verkligheten? otto

Vad är ditt discord namn? .krullo

Vad är ditt födelsedatum? 1 December 2010

Berätta om din karaktär. Alexandro Romano, uppvuxen i Sverige, är en snäll och social person som gillar att vara med andra. Han försöker alltid vara respektfull och trevlig mot alla och tycker att vänskap är viktigare än pengar och makt. Alexandro är lojal och tänker ofta efter innan han säger något. I framtiden vill han bli mekaniker men han vill också träffa nya människor och ha roligt. Han vill utvecklas som person och försöker vara någon som andra kan lita på.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär SNäll Omtänksam Bra personlighet

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Kan bli arg för andra Känslig agressiv

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och rolig rp genom att spela min karaktär på ett realistiskt sätt och följa reglerna på servern. Jag försöker alltid skapa bra scenarion tillsammans med andra istället för att bara fokusera på mig själv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja unive

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska försöka vinna själv i ett scenario utan också tänka på att den andra spelaren ska få ut något av det rp handlar ju mer om att skapa en bra och rolig story tillsammans än att vinna Till exempel om någon rånar dig så ska du inte alltid försöka komma undan på något orealistiskt sätt eller vinna tillbaka allt direkt

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft betyder att agera smart, tänka igenom sina beslut och alltid visa respekt mot andra i spelet.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm Vdm Nlr

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

abuwash123

Helper
Helper
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
34
Trofépoäng
6
Godkänt!
Välkommen till centic