adh7m0007 | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

adh7m0007

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: adh7m0007

Vad är ditt namn i verkligheten? ADHAM

Ange ditt födelsedatum: 21 Maj 2013

Ange ditt Discordnamn: adh7m0007

Berätta kortfattat om dig själv: JAG ÄR EN KILLE SOM GILLAR SPELA FIVEM PÅ CENTIC Och jag är en ansvarsfull kille jag tycker om att samarbeta.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? På vardagar brukar jag vara aktiv mellan 14:40 till 22:00 grund av skola men på helger hela dagen.

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? När ni öppnade

Varför ansöker du som staff på Centic? För att jag vill att ingen bryter mot servers regler och att de är många staff som inte gör något. Jag vill va med och påverka community? Och att ta större ansvar för både trivsel.

Vad är din uppgift som Staff? Som staff tycker jag att ens uppgift är att hålla ordning i communityn och se till att alla följer reglerna, men också att vara någon som folk kan vända sig till om de behöver hjälp, samtidigt som man bidrar till en skön stämning och försöker lösa problem på ett rättvist sätt utan att göra det större än det behöver bli.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med aktivitet, ett lugnt bemötande och att jag faktiskt bryr mig om hur communityn mår, eftersom jag gärna hjälper andra, svarar på frågor och ser till att reglerna följs utan att vara onödigt hård, vilket gör att folk både respekterar en och känner sig bekväma.

Hur hanterar du stressiga situationer? I stressiga situationer försöker jag alltid hålla mig lugn och tänka innan jag agerar, så att jag inte tar förhastade beslut, och istället löser problemet steg för steg genom att lyssna på alla sidor och göra det som är mest rättvist.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Nej

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Support

Top Bottom