alvinhalldin | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

alvinhalldin

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
0
Användarnamn: alvinhalldin

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin halldin

Ange ditt födelsedatum: 3 Mars 2010

Ange ditt Discordnamn: Alvinhalldin

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter Alvin och är en lugn, ansvarstagande person. Jag har ett stort intresse för FiveM och rollspel, och tycker det är viktigt att skapa en rättvis och rolig miljö för alla spelare. Jag är bra på att samarbeta, hantera konflikter på ett moget sätt och fatta beslut även under press.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? mellan 18 - 21 på vardagar och på helger 18 - 01 eller lite mer

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? jag har varit medlem på centic sen 2024 eller mer vet inte exakt

Varför ansöker du som staff på Centic? Jag ansöker som staff på Centic eftersom jag vill vara med och bidra till en seriös och välfungerande server där alla spelare kan ha en bra upplevelse. Jag har ett stort intresse för rollspel och tycker det är viktigt att regler följs samt att miljön är rättvis och respektfull.
Jag vill hjälpa till att hantera situationer som uppstår, stötta spelare och bidra till att communityn utvecklas i en positiv riktning.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att se till att servern följer sina regler och att alla spelare får en rättvis och bra upplevelse. Det innebär att jag hjälper till att lösa konflikter, hanterar regelbrott och stöttar spelare som behöver hjälp. Jag ska också vara en förebild i communityn genom att vara respektfull

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som staff kommer jag att bidra med ett lugnt och rättvist bemötande samt en vilja att alltid hjälpa både spelare och andra i staff-teamet. Jag är bra på att lyssna, analysera situationer och ta genomtänkta beslut, vilket gör att jag kan hantera konflikter på ett smidigt och opartiskt sätt.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer genom att behålla lugnet och fokusera på att lösa problemet steg för steg. Istället för att agera impulsivt försöker jag snabbt få en överblick av situationen, lyssna på alla parter och fatta ett rättvist beslut baserat på reglerna.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Kriminell

Top Bottom