Godkänd .ankan1337 | Servervakt Ansökan

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

.ankan1337

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: .ankan1337

Ditt namn: Alvin

Ange ditt födelsedatum: 30 April 2011

Ditt Discordnamn: .ankan1337

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Jag är aktiv runt 4-6 timmar per dag

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? Sen Igår men ja körde för längesen på ett annat konto

Hur många gånger har du blivit bannad på server? bara 30 minuters ban ingen lång så 2 30 minuters ban

Varför ansöker du som servervakt på Centic? Jag ansöker till servervakt för att jag ser mycket lall, vdm och sånt och att staffs inte alltid är där när det händer specciellt från den kriminella sidan av servern så jag vill kunna hjälpa till och underlätta för staff teamet.

Har du tidigare varit blacklistad? Nope

Förklara vad för uppgift en servervakt har: En servervakt gör det lättare för staffs och ser till att ingen vdmar, stjäl bilar och sånt mednas dom rpar som en normal spelare så jag vill kunna hjälpa till och underlätta för staff teamet.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag har sett många lallare och icke medlemmar som bara vdmar och inte läser reglerna och dom blir inte bannade direkt så jag vill kunna hjälpa till och göra det lättare för staffs som inte kan vara där just då

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Abuse kan vara när man använder kommands för att göra det lättare för sig själv och korruption kan vara när sin kompis gör ett regelbrott och man bryr sig inte.

Nyxar-

Helper
Helper
Support & Ticketchef
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
92
Trofépoäng
6
Godkänd!
Välkommen till teamet!