Babyiceeistoogood | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Babyiceeistoogood

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: Babyiceeistoogood

Vad är ditt namn i verkligheten? Nino

Ange ditt födelsedatum: 4 April 2013

Ange ditt Discordnamn: babyicee

Berätta kortfattat om dig själv: Skön kille gillar o softa ute och kolla på serier

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 4-6 timmar har mycket pågaende

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? knappt 1 månad några veckor men jag vet hur det funkar har varit staff innan

Varför ansöker du som staff på Centic? för att förbättra eftersom det är inte många som följer reglerna till exempel vdmar osv.

Vad är din uppgift som Staff? att förbättra servern se till att alla följer reglerna och att alla har kul medans de följer reglerna.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag skulle göra allt för att förbättra RP på servern och skulle även ta mig tid att speca folk för att kontrollera att alla sköter sig och följer alla regler. Även hantera så många reports som möjligt för att spelarna ska uppleva en bra RP. Jag är väldigt mån om att vara rättvis mot alla och inte favorisera någon vilket är viktigt för en bra RP-upplevelse. Är också bra på reglerna på Staden.
När jag specar folk skulle jag speca i dom mest utsatta platser med det menar
jag att jag kommer speca på bilfirman där många blir nerslagna samt på polisstation där många brukar slås och bara förstöra för andra personer. Jag skulle även vara väldigt aktiv på forumet med WL-ansökningar samt vara väldigt aktiv i discorden där många brukar sitta i väntar på support och sedan hjälpa dom så mycket jag kan. I vissa senarion som jag ska hjälpa folk i tex om någon blev nerslagen på greenzone och lottad på sitt vapen måste jag ha bevis på det innan jag spawnar in vapnet. (Med bevis menar jag att man har video bevis)

Hur hanterar du stressiga situationer? försöker sakta ner sitvationen och se till att hålla mig till reglerna och min uppgift som staff

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: RP

Top Bottom