badsalt42 | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

badsalt42

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: badsalt42

Vad är ditt namn i verkligheten? collin

Ange ditt födelsedatum: 2 Oktober 2013

Ange ditt Discordnamn: badsalt_42

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en snäll och hjälpsam person som gillar att lära mig nya saker. Jag jobbar bra med andra och försöker alltid göra mitt bästa. Jag är noggrann, kommer i tid och ger inte upp när något är svårt. Jag vill bli bättre och göra ett bra jobb.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 7 timmar per dag

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? länge typ 3 veckor

Varför ansöker du som staff på Centic? Jag vill bli staff på Centic för att jag tycker om att hjälpa andra och göra servern bättre. Jag är aktiv och kan vara online ofta, ungefär varje dag i flera veckor. Jag är snäll, rättvis och försöker alltid lösa problem på ett lugnt sätt. Jag vill också lära mig mer och ta ansvar.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att hjälpa spelare, hålla ordning på servern och se till att alla följer reglerna. Jag ska lösa problem, svara på frågor och vara rättvis mot alla. Jag ska också vara aktiv och bidra till en bra och trygg miljö.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer att bidra med att vara aktiv och hjälpa spelare när de behöver det. Jag är snäll, lugn och rättvis, och jag försöker alltid lösa problem på ett bra sätt. Jag vill göra servern till en rolig och trygg plats för alla.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag försöker hålla mig lugn och tänka klart även när det är stressigt. Jag tar en sak i taget och försöker lösa problemet på ett bra sätt. Om det behövs ber jag om hjälp, så att allt blir rätt och rättvist.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Servervakt

Ansvarsområde 2: RP

Top Bottom