Bandera34 | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Bandera34

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Bandera34

Vad är ditt namn i verkligheten? Bandera

Ange ditt födelsedatum: 13 September 2007

Ange ditt Discordnamn: bandera073

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en engagerad, ansvarsfull och driven person som trivs med att ta initiativ och arbeta mot tydliga mål. Jag har lätt för att samarbeta med andra, men är också självgående och tar ansvar för mina arbetsuppgifter. Jag är strukturerad, noggrann och har en positiv inställning även i stressiga situationer.Jag motiveras av att utvecklas och lära mig nya saker, och jag är alltid öppen för feedback för att kunna förbättra mitt arbete. Som person är jag flexibel, pålitlig och har ett starkt engagemang för att bidra till en bra stämning i teamet. Jag strävar alltid efter att göra mitt bästa och leverera arbete av hög kvalitet.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Eftersom jag går sista året på gymnasiet är jag tillgänglig främst på eftermiddagar, kvällar och helger. På vardagar kan jag oftast vara aktiv f

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? länge jag va mod här inan

Varför ansöker du som staff på Centic? Jag ansöker som staff på Centic eftersom jag tidigare har haft en staff-roll och har erfarenhet av att hjälpa till och ta ansvar. Jag tyckte verkligen om att vara staff, särskilt att kunna hjälpa andra spelare, lösa problem och bidra till att skapa en bra och rättvis miljö.Jag är engagerad och tycker det är roligt att vara delaktig i communityn. Att få hjälpa till, stötta andra och se till att regler följs är något jag brinner för. Jag vill fortsätta utvecklas i rollen och bidra med min erfarenhet för att göra servern ännu bättre.
Dessutom är jag ansvarstagande, lugn i olika situationer och försöker alltid fatta rättvisa beslut. Jag är motiverad att lägga ner tid och energi för att göra ett bra jobb som staff och vara en positiv del av Centic.

Vad är din uppgift som Staff? Som staff är min uppgift att hjälpa spelare, se till att reglerna följs och bidra till en trygg och rättvis miljö på servern. Det innebär att jag ska svara på frågor, lösa konflikter och hantera problem som uppstår på ett lugnt och professionellt sätt.
En viktig del av rollen är också att vara aktiv och uppmärksam, så att jag snabbt kan ingripa om någon bryter mot reglerna. Jag ska alltid vara rättvis i mina beslut och behandla alla spelare med respekt.Utöver det handlar det om att bidra till en bra stämning i communityn, hjälpa nya spelare att komma igång och vara en positiv förebild. Mitt mål som staff är att göra servern så rolig och trygg som möjligt för alla.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som staff kommer jag att bidra med ett stort engagemang, ansvarstagande och en vilja att alltid hjälpa andra. Jag är aktiv och uppmärksam, vilket gör att jag snabbt kan agera i olika situationer och se till att reglerna följs.
Jag bidrar också med en positiv inställning och försöker alltid skapa en bra stämning i communityn. Jag är lugn i stressiga situationer och strävar efter att lösa problem på ett rättvist och professionellt sätt.Eftersom jag har tidigare erfarenhet som staff kan jag bidra med kunskap och förståelse för rollen, vilket gör att jag kan komma in i arbetet snabbt och göra nytta direkt. Mitt mål är att göra servern trygg, rättvis och rolig för alla spelare.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer genom att behålla lugnet och tänka klart innan jag agerar. Jag försöker alltid analysera situationen snabbt, prioritera vad som är viktigast och ta beslut som är rättvisa och genomtänkta.Jag låter inte stress påverka mitt bemötande mot andra, utan försöker alltid vara respektfull och professionell, även om situationen är pressad. Om det behövs tar jag ett steg tillbaka för att få en bättre överblick och undvika att fatta förhastade beslut.Jag är van vid att balansera skola och andra ansvar, vilket har lärt mig att hantera press på ett bra sätt. Det gör att jag kan agera stabilt och effektivt även i stressiga situationer som staff.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Support

Ansvarsområde 2: RP

Top Bottom