bigbob12.3 | Servervakt Ansökan

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

bigbob12.3

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
0
Användarnamn: bigbob12.3

Ditt namn: Tobias

Ange ditt födelsedatum: 7 Mars 2010

Ditt Discordnamn: bigbob.12.3

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Varje dag nästan hela dagarna

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? Ända sen og centic sen har ja dock nytt konto å så men ja spelade på og centic och nästan hela nya centic

Hur många gånger har du blivit bannad på server? ingen aning kanske 3gr men alla av dom har varit felaktiga

Varför ansöker du som servervakt på Centic? För att jag vill hjälpa servern och bidra med att förbättra rollspelet på servern samt hjälpa medlemmarna/spelarna på servern.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej det har jag inte varit.

Förklara vad för uppgift en servervakt har: De hjälper mer från mark ingame istället för i noclip och sådant så då får man ett perspektiv från rollspelets sida.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill hjälpa denna server nå en bättre rp-nivå och förminska regelbrotten.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Det kan tex vara i ett scenraio när jag som servervakt dör och sen ba ressar ja mig och kickar killen för rdm fast han inte ens rdmade mig det är helt oacceptabelt och det är verkligen dåligt för servern.

abuwash123

Helper
Helper
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
34
Trofépoäng
6
Granskar!

abuwash123