Birdi | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Birdi

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: Birdi

Vad är ditt namn i verkligheten? Albert

Ange ditt födelsedatum: 2 Februari 2010

Ange ditt Discordnamn: birdi0393

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är 16 år gammal och spenderar mycket av min fritid med att spela FiveM. och sen tycker jag om att vara ute med mina vänner
Jag har tidigare erfarenhet av att vara staff på flera olika servrar vilket har gett mig en god förståelse för vad rollen innebär. Jag är van vid att hantera situationer som kan uppstå mellan spelare, lösa konflikter på ett rättvist sätt och se till att regler följs för att skapa en så bra spelupplevelse som möjligt för alla. Jag vet hur viktigt det är att vara mogen, opartisk och professionell i rollen som staff, oavsett situation. Nu har jag fått upp mina ögon för centic efter att ha hört bra saker om servern och det känns som en server där jag verkligen skulle vilja bidra. Jag vill hjälpa till att utveckla servern och vara med och skapa roliga och seriösa scenarion. Jag är engagerad lär mig snabbt och är alltid villig att ta emot feedback för att bli bättre i min staff roll.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? på helger 14:00-04:00 vanlig dag så från 15:00-22:00

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? jag har varit har i 1 vecka

Varför ansöker du som staff på Centic? Jag vill göra skillnad på servern genom att bidra till att den utvecklas i en positiv riktning. För mig handlar det inte bara om att vara staff, utan om att aktivt arbeta för att förbättra servern för alla spelare. Jag tycker att staff-arbete är roligt särskilt när man ser att ens insatser leder till en bättre och mer seriös RP. Jag har också lagt märke till att det förekommer en del regelbrott ifrån staffsen håll såsom att dom resar eller lallar på olika sätt med lalla är inte bara från staffsen utan nästan hela servern vilket förstör upplevelsen för andra. Detta är något jag verkligen vill vara med och motverka. Genom att vara aktiv och rättvis i mitt arbete som staff vill jag hjälpa till att minska dessa problem och skapa en mer seriös server.

Vad är din uppgift som Staff? Som staff kommer jag vara aktiv i att specca spelare och hålla koll på vad som händer på servern för att snabbt kunna upptäcka regelbrott och agera på dom. Jag anser att det är viktigt att vara rättvis i dessa situationer så att alla spelare får en så bra och seriös upplevelse. Jag kommer även ta supportärenden och svara på frågor.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer att bidra med hög aktivitet på servern och vara en närvarande del av staffteamet. För mig är det särskilt viktigt att alltid vara seriös i min roll och föregå med gott exempel för spelarna. Jag vill skapa en trygg och rättvis miljö där alla kan känna sig välkomna till servern.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag ta är ett ärende i taget ber om hjälp av andarna staffs om det behövs och håller mig så lugn jag kan

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: RP

Top Bottom