Intervju birk67 | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

birk67

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: birk67

Vad är ditt namn i verkligheten? Birk

Ange ditt födelsedatum: 20 September 2010

Ange ditt Discordnamn: Birk0776

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är rätt så lugn och vill att det ska vara rättvist för folk och vill hjälpa andra

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 3-5timmar helger 5-12timmar

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? 2 månader

Varför ansöker du som staff på Centic? För jag vill att det ska bli mindre lall på servern och sen så kommer jag försöka säga till så många personer som möjligt ifall jag ser dom göra något dom inte får så kommer jag säga till dom/ förklara till dom ifall dom är nya till fivem. Jag är aktiv överallt så ifall det finns något någon behöver hjälp med så kan jag hjälpa dom. Och så alla får en bra och rolig upplevelse i centic och vill stanna

Vad är din uppgift som Staff? Att inte banna/kicka folk utan anledning. Inte sitta och ressa mina vänner/(dom jag är med) i sunarion. Inte sitta och staff abusa. Och hjälpa folk som inte vet regler eller inte tänkte på det.
Skydda servern mot fuskare modare så att servern inte den blir dålig/orättvis .

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som Staff kommer jag att bidra med struktur, rättvisa och engagemang. Jag är noggrann med att följa och upprätthålla serverns regler samtidigt som jag behandlar alla spelare respektfullt. Jag är aktiv, stresstålig och bra på att hantera konflikter, vilket gör att jag kan ta snabba och rättvisa beslut. Mitt mål är att förbättra spelupplevelsen för alla och bidra till en stabil och professionell servermiljö.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer genom att behålla ett lugnt och professionellt bemötande. Jag analyserar snabbt vad som händer, prioriterar rätt saker och säkerställer att alla parter blir hörda innan jag fattar beslut. Jag följer alltid serverns regler och riktlinjer, även under press. Om situationen kräver det samarbetar jag med andra staff/medlemmar för att lösa problemet på bästa sätt.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Servervakt

Top Bottom