Bizzy131 | Servervakt Ansökan

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Bizzy131

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Bizzy131

Ditt namn: Sigge

Ange ditt födelsedatum: 1 April 2007

Ditt Discordnamn: Bizzy2138

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Jag rpar just nu som kriminell på servern i ett gäng och jag försöker att bidra med bra och rolig Krim rp med unika scenarion och vara under radarn för polisen,jag försöker också att hjälpa folk som är nya till servern att lära sig rpn och utveckla sin rp inom Krim för att skapa en roligare upplevelse för alla på servern

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? Inte så länge men har mycket erfarenhet inom servervakt och staff varit de på många andra serverar

Hur många gånger har du blivit bannad på server? Ingen gång

Varför ansöker du som servervakt på Centic? Jag ansöker till servervakt för att bidra till bättre rp nivå på servern, det finns alltid saker som kan bli bättre och mer unika,men jag vill också hjälpa folk som är nya till servern att lära sig och följa reglerna på servern så det blir roligare för alla som är inne, men också rikta mig till att kunna underlätta arbetet för staffsen på servern, hjälpa och skicka in clip på om något blir fel men samt ge revive till folk som blir rdm eller vdmade.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har: En servervakt uppgift är att hålla koll på spelarna och underlätta för staffsen ocj skicka in reports till staffs när någon inte följer reglarna och se till att rpn på servern hålls på en bra och rolig nivå, vi ska finnas de för att ge tips och varningar till dom som gör t.ex regel fel men också bidra med att hjälpa dol som är nya

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern för att bidra med bättre och roligare rp men också för att hålla kolla så reglerna fölljs och att inte folk slarvar med det, och lkunna hjälpa till att rapportera regelbrott tills staffs så att dom kan ta återgärder mot problemet

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Korruption och abuse är när man använder sina roller för ens fördel för att t.ex ge sina kompisar resa osv och att kicka eller ge ban för felaktiga anledningar vi som server vakter ska bidra till att rpn blir bättre och roligare för alla på servern och korruption och abuse ska inte ens komma på tanken

Nyxar-

Helper
Helper
Support & Ticketchef
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
92
Trofépoäng
6
Godkänd! Välkommen! 🤗

Top Bottom