challeballe0096 | Servervakt Ansökan

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

challeballe0096

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: challeballe0096

Ditt namn: vill gärna inte säga det kan fixa i pm senare

Ange ditt födelsedatum: 5 April 2012

Ditt Discordnamn: challeballe0096

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: mellan 1-12 timmar per dag

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? 1månad ganska ny

Hur många gånger har du blivit bannad på server? ingen

Varför ansöker du som servervakt på Centic? jag ansöker som servervakt för jag vill hjälpa dom andra staffsen med de mindre grejerna och. Jag vill ta bort alla lallare från servern. Och man kan banna kicka direkt och slippa hoppa support och hålla på ganska länge. Helt enkelt att ta bort alla lallare genom att kicka/banna lallarna..

Har du tidigare varit blacklistad? nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har: : En servervakt har i uppgift att sköta saker ingame inte nåt i tex: dcn. Dom ska inte fokusera på att söka problem utan rpa som vanligt och om den ser fel så kan den börja med att säga till i ooc sen om de inte lyssnar så ger man en kick och tillsist en sv ban och självklart skicka ut beviset.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt på servern eftersom som sagt så upplever jag ibland mycket onödigt lall och jag vil då kunna göra något åt det. Och till sist så tycker jag även det är väldigt kul att vara servervak

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Korruptn är att en servervakt missbrukar sin makt posetion för egen eller tex en väns vinning. Exempel på detta är att man använder sin posetin för att skydda sig själv eller andra bara för att man har makt även om man bryter mot reglerna.

Top Bottom