collin.bollin21 | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

collin.bollin21

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: collin.bollin21

Vad är ditt namn i verkligheten? Collin

Ange ditt födelsedatum: 2 Juni 2026

Ange ditt Discordnamn: cstaberyd

Berätta kortfattat om dig själv: jag är en kille som gilar att spela centic och har ett stort intresse för de. jag skulle vilja bli en staff. och är en snäll kille som är 13 år och ska fylla 14 år.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? jag kan typ hela tiden typ på vardagar typ så slutar ja skolan runt 14:50 och stänger av vid 22:30 ungefär. på helger hur länge som helst.

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? har varit de från när de startades när man kunde reagera så jag kommer inte riktigt ihåg när de starta men typ 1 o en halv månad.

Varför ansöker du som staff på Centic? därför jag vill hålla koll på rp nivån och kunna hjälpa servern för att få bättre rp och hjälpa folk med små grejer som om de blir rdm så kan jag be dom hoppa sup o visa klipp så kan jag ta åtgärder beroende på hur de ser ut. och jag skulle vilja ha mest ansvar för support. och jag brukar se folk som håller på vdm o rdmar på torget och då skulle jag vilja styra upp situationen på ett bra o rättvist sätt. och jag hoppas att jag kan få bli staff för att kunna hjälpa att styra upp rp nivån mm.

Vad är din uppgift som Staff? min uppgift som staff är att inte abusa rollen typ som om de är ett scenario o du har toggle id på då blir de lite fusk för då ser man var alla är och så. och att inte revive mig själv om de skulle vara ett scenario eller nånting. och min uppgift är att kunNa ta reports som kommer in. och om de kommer in nya spelare på centic och dem skickar in en report så kan jag hjälpa dem med att visa dem hur allt går till och jag kan speca folk så folk gör som de ska och inte förstör rp nivån.

Vad kommer du att bidra med som Staff? jag kan bidra ´med att jag kommer rpa som vanligt när jag är staff om jag blir godkänd och jag kan bidra med att jag kommer vara aktiv ungefärt hela tiden så jag kan hålla koll lite på servernoch jag bidrar med att jag följer alla regler.

Hur hanterar du stressiga situationer? jag försöker vara lugn och om de är nån som är uppkäftig mot nån i support så försöker jag stoppa de på nog sätt och håller mig lugn och säger åt att alla ska vara lugna och lyssna på båda två och håller allt lugnt

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Support

Ansvarsområde 2: RP

Top Bottom