cooper142 | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

cooper142

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: cooper142

Vad är ditt namn i verkligheten? Ris kingnok olsson

Ange ditt födelsedatum: 24 Mars 2012

Ange ditt Discordnamn: realcoopertelefon

Berätta kortfattat om dig själv: jag heter ris kommer ifrån thailand men bor i svergie jag spelar mycket 5m och är aktiv och lallar inte jag är snäll och lyssnar på folk och jag spela som en rikgtig människa bra vän om ni vill vara väääääänner.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 5 timmar eller mindre gå på om jag har tränning eller familj saker.

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? runt 5 veckor spelade på gamla centic också.

Varför ansöker du som staff på Centic? för ni behöver mer staff som är aktiva i support och inte lallar ig. jag har sätt att mycke folk har helper bara för att ressa och kicka folk för dom dör ingame. Jag vill spela här för jag tycker det är roligt att spela såna här servrar ni har mycket event och alla er staff som är högre gör sitt jobb

Vad är din uppgift som Staff? vara aktiv hjälpa medlemerna och ta supports plus reports, vara ig och kolla hur rpn är noclipa runt och kolla vad dom gör. sitta i support och gör sitt job,

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som staff kommer jag bidra med att skapa en rättvis och trygg miljö för alla spelare. och försöka göra folk inte tycka att centic är skit server försöka säga tilll fuskarna att inte fuska.

Hur hanterar du stressiga situationer? jag fråga om hjälp som en helper eller högre det går på vad jag bliv stressig ifrån och ksk ta det lungt och hoppas reportern eller situationen blir klart och att staff teamet kan hjälpa.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame?
Nej

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: Support

Senaste redigerad:
Top Bottom