Crumbs | Servervakt Ansökan

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Crumbs

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Crumbs

Ditt namn: Melvin

Ange ditt födelsedatum: 1 Januari 2011

Ditt Discordnamn: Crumbsisnice

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Tar det oftast lungt umgås med folk brukar hänga runt på torget lite sånt

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? 2 veckor

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 3

Varför ansöker du som servervakt på Centic? Vill få
Rätta på servern har sett många folk på torget som vdmar o lite annat är så trött på det så vill kunna sätta gränser då jag är väldig aktiv kan jag hjälpa rätt så mycket

Har du tidigare varit blacklistad? Nope

Förklara vad för uppgift en servervakt har: En servervakt på Centic har ansvar för att hålla ordning och se till att alla följer reglerna. De kollar så att ingen fuskar, trollar eller förstör för andra spelare.

Om någon bryter mot reglerna kan servervakten ge varningar, kicka eller ibland banna personen. De hjälper också spelare som har frågor eller problem, typ om nån inte riktigt fattar hur allt funkar.

Det är viktigt att en servervakt är rättvis och inte favoriserar någon, utan behandlar alla lika. De ska också vara lugna och kunna lösa konflikter utan att det blir massa bråk eller dålig stämnig.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på Centic för att jag tycker om att hjälpa andra spelare och göra så att servern blir en bättre plats för alla. Jag gillar när det är ordning och rättvist, och jag vill vara med och se till att reglerna följs. Jag spelar ganska mycket och har bra koll på hur servern funkar, så jag tror att jag kan hjälpa till om någon har problem eller frågor. Jag är också lugn som person och försöker alltid lösa saker utan att det blir bråk. Jag vill också bli servervakt för att jag tycker det verkar roligt och som ett ansvar där man får hjälpa communityn, inte bara spela själv.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Korruption och abuse betyder att en servervakt missbrukar sin makt istället för att vara rättvis.

Korruption kan vara att man hjälper sina kompisar, typ låter dom slippa straff eller ger dom fördelar som andra inte får. Det är orättvist mot alla andra spelare.

Abuse är när man använder sina rättigheter fel, till exempel kickar eller bannar någon utan en bra anledning, eller använder sina perms för att få fördelar i spelet.

Det kan också vara att man inte följer reglerna själv fast man är servervakt. Det viktigaste är att alltid vara rättvis och inte utnyttja sin roll.

Top Bottom