dabi109 | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

dabi109

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
0
Användarnamn: dabi109

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Ange ditt födelsedatum: 11 Januari 2008

Ange ditt Discordnamn: snaustaker_

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en person som är nyfiken, ansvarstagande och gillar att lära mig nya saker. Jag trivs med att samarbeta med andra men kan också arbeta självständigt när det behövs. Jag försöker alltid göra mitt bästa och utvecklas både personligt och i det jag gör.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 5-7 timmar typ per dag

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? inte sålänge nu men innan jätte länge

Varför ansöker du som staff på Centic? Jag ansöker som staff på Centic för att jag vill hjälpa servern bli bättre och trevligare för alla. Jag tycker om att hjälpa andra spelare, lösa problem och se till att reglerna följs. Jag är aktiv, ansvarstagande och vill bidra till en bra stämning.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som Staff är att hjälpa spelare, hålla koll så att reglerna följs och lösa problem som uppstår. Jag ska också skapa en trygg och trevlig miljö på servern.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som Staff kommer jag bidra med att vara aktiv och hjälpa spelare när de har problem eller frågor. Jag kommer se till att reglerna följs på ett rättvist sätt och hantera situationer lugnt och respektfullt. Jag vill också bidra till en positiv stämning genom att vara trevlig och lyhörd, så att alla känner sig välkomna. Dessutom försöker jag alltid förbättra servern genom att ge förslag och hjälpa till där det behövs.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag brukar först försöka behålla lugnet och inte agera för snabbt. Sedan delar jag upp situationen i mindre delar och fokuserar på en sak i taget. Det gör att det känns mer hanterbart.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: Donation

Top Bottom