dalali | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

dalali

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
0
Användarnamn: dalali

Vad är ditt discord namn? noxyy_123

Vilken arbetsplats ansöker du till? Bitr Rikspolischef

Varför vill du bli Chef/VD? Anledningen till att jag vill bli Bitr Rikspolischef är för att jag älskar att vara med i chefsgruppen och styra yrken! Jag är mycket kompetent, engagerad och kunnig inom polismyndigheten så jag kommer kunna hjälpa bitr rikspolischefen med sitt arbete på ett mycket trevligt, professionellt och engagerat sätt. Jag har somsagt väldigt mycket erfarenheter inom chefsgruppen jag vet hur man styr en polismyndighet/hjälper riksen att göra det så jag kan mina grejer jag är väldigt väldigt väldigt kunnig och bra! Jag är ingen squeker om ni misstänker det för det hade inte varit realistiskt att vara en squeker och sitta som bitr rikspolischef! Jag kommer hjälpa rikspolischefen att styra koren på alla möjliga sätt!!

Vad rollspelar du som för tillfället? Kriminell & Medlem (kommer BARA fokusera på polismyndigheten).

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja, jag har väldigt många tidigare erfarenheter inom chefsgruppen! Somsagt jag kan mina grejer och att som en bitr riks har man inte all makt utan hjälper chefen att styra makten. Att hjälpa honom till en stark och professionell polismyndighet! Jag är ingen maktmissbrukare så jag kommer passa fint som Bitr Rikspolichef!

Hur kommer du att utveckla arbetet? jag kommer utveckla arbetet på så sätt att jag kommunicerar med chefsgruppen alltså (Rikspolischef, Bitr Rikspolischef (kan kanske bli jag), Direktör, Bitr direktör). För då kan man utveckla yrket mycket bättre. Det är inte enkelt att göra ALLTING själv. Och det handlar inte heller om att göra allting själv. Som en medlem i chefsgruppen så MÅSTE man kunna samarbeta. Jag kommer vara aktiv, skriva ut många saker som vi i chefsgruppen tycker är fel eller görs fel och på det sättet så utvecklas polismyndigheten

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Centic? Nej det gör jag inte (är med i en server som inte är öppen dock) men jag fokar på denna såklart!

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? För att jag är professionell, kunnig, engagerad, mogen, snäll, respektfull och för att jag kan utföra mitt arbete på ett mycket fint sätt som gör att folk inte hatar på en!

Hur många bans har du? Jag har INGA bans!

Top Bottom