douglas | Servervakt Ansökan

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

douglas

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: douglas

Ditt namn: douglas

Ange ditt födelsedatum: 22 Juni 2010

Ditt Discordnamn: didot.1

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: har inte varit jätte aktiv då jag inte hade så mycket tid nu har jag lite mera tid så ska vara mer aktiv nu kommer kunna vara aktiv 4 dagar om veckan och 3-4 timmar dem dagarna

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? sedan 5 juli 2024

Hur många gånger har du blivit bannad på server? vet inte riktigt några gånger för länge sen men vet ej när kanske ett halv år sedan då har ja blivit de några gånger

Varför ansöker du som servervakt på Centic? för jag vill fixa centic och få andra att rpa som man ska och inte springa runt o skjuta bara

Har du tidigare varit blacklistad? nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har: se till att de blir bra rp på servern och inte att alla ska skjuta varandra svara reports och annat

Varför vill du bli servervakt på servern? för att hjälpa servern blir så bra som möjligt och få folk att fatta hur man rpar

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: det är typ att om man skulle vara i ett senarion då om jag skulle dö och dem inte vet eller om dem vet att jag ressar mig själv för att vinna

Top Bottom