Dubbelpost dreamiz89_67 | Servervakt Ansökan

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

dreamiz89_67

Ny Medlem
Meddelanden
13
Trofépoäng
1
Användarnamn: dreamiz89_67

Ditt namn: Viktor

Ange ditt födelsedatum: 29 November 2010

Ditt Discordnamn: dreamiz89

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Jag brukar spela med kompisar, åka runt med gäng, Råna kasnske lite då och då.

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? jag har varit medlem ett tag typ 2-3veckor

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 0 och jag hoppas jag aldrig få ett

Varför ansöker du som servervakt på Centic? Jag känner att det kommer vara roligt och jag vil hjälpa till Centic teamet och Aa kolla så folk följer regler och hjälpa

Har du tidigare varit blacklistad? jag har aldrig varit blacklistad

Förklara vad för uppgift en servervakt har: Min uppgift som servervakt om jag blir det är nog att kolla så folk följer reglerna och att ingen bryter något och FRPAR

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill att jag ska ha en bättre upplevelse på CenticRP Genom att hjälpa teamet och göra alla stolta

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Det innebär att t.ex en servervakt är i ett scenario med sina kompisar(eller själv) och sen så dör han och sen revivar han sig själv och sina kompisar för att vinna scenariot

Top Bottom