dreamiz89_67 | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

dreamiz89_67

Ny Medlem
Meddelanden
13
Trofépoäng
1
Användarnamn: dreamiz89_67

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Ange ditt födelsedatum: 29 November 2010

Ange ditt Discordnamn: dreamiz89

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter Viktor Nilsson som sagt och jag är 15år jag kommer från en stad som heter Alingsås och jag har bott där i 15år som sagt men Mina föräldrar skilde sig när jag var 9år så jag och pappa flyttade till en liten by på Landet och jag bor fortfarande i Alingsås också. Jag gillar att spela Fotboll, CenticRP, hänga med kompisar och äta.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? ungefär 6timmar per dag på en vardag och längre på helger

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? ungefär 2-3-4veckor

Varför ansöker du som staff på Centic? Jag ansöker för jag vill ha lite av en utmaning kan man säga istället för att åka runt som en vanlig vardag med kompisar på CenticRP utan hjälpa folk och betyda något för servern. Jag vill också hjälpa folk för det är många staffs som bara Abusar och sånt sen fals bannar men jag är inte sån.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som Staff är att hålla årdning på allt kolla så folk sköter sig och ser att dom gör Rätt eller fel. Kan också göra lite event ganska ofta (Om jag blir EventAnsvarig) och jag kommer göra så alla sköter sig så lalla nivån sänker sig så att detta kan bli FiveM bästa server

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra till att lall nivån sänks och att alla inte kommer bara *Kom testa Röda* utan dom ska kunna få ett scenarop istället för att bara skriva så. Jag kommer också bidra till att alla trivs på CentcRP. Jag kommer hjälpa alla som behöver hjälp genom att vara aktiv mest del av dagen.

Hur hanterar du stressiga situationer? Genom att be dom vara tysta eskalerar det så säger jag till någon staff eller nån högre i närheten att kanske hjälpa till. Men om dom inte lyssnar efter det så kommer jag behöva kicka dom så dom vet bättre till nästa gång

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Servervakt

Top Bottom