dree.edde | Servervakt Ansökan

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

dree.edde

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: dree.edde

Ditt namn: eddie

Ange ditt födelsedatum: 6 Juni 2009

Ditt Discordnamn: dree.edde089

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: jo jag är aktiv alla dagar om jag är inte bortrest ( inte ofta ) då är jag typ aktic 5 timmar eller typ 6

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? jag blev medlem första mars ( på theewarfxonyt kontot innan det blev hackat )

Hur många gånger har du blivit bannad på server? jo jag har flera gånger blivit bannad av anticheatet men annars har jag inte blivit banad av någon staff eller nåt

Varför ansöker du som servervakt på Centic? jo jag söker för det är mycket rdm och lall och jag vill fixa det för snart kan man inte åka bil utan att bli rdmad och jag och andra blir sjuten i green zone

Har du tidigare varit blacklistad? nej det har jag inte

Förklara vad för uppgift en servervakt har: En servervakt i fivem ansvarar för att hålla ordning på servern genom att övervaka spelare, se till att regler följs hantera regelbrott och hjälpa andra spelare rollen kräver att man är rättvis, lugn och tar ansvar för att alla får en bra spelupplevelse.

Varför vill du bli servervakt på servern? för jag vill förbättrea roleplay nivån

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: innebär att en servervakt missbrukar sin makt, till exempel genom att gynna vänner banna utan anledning eller använda sina rättigheter orättvi

Nyxar-

Helper
Helper
Support & Ticketchef
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
92
Trofépoäng
6
Nekad! Utveckla på allt!

Top Bottom