edde09 | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

edde09

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
0
Användarnamn: edde09

Vad är ditt namn i verkligheten? eddie

Ange ditt födelsedatum: 6 Juli 2011

Ange ditt Discordnamn: edde1234

Berätta kortfattat om dig själv: jag är en engagerad och ansvarstagande person som tycker om att hjälpa andra och bidra till en positiv miljö. på min fritid spenderar jag tid online, lär mig nya saker och är aktiv i communities. Jag är lugn, lösningsorienterad och trivs med att ta ansvar.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 4 minst

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? ja sedan mars men det var på mitt förra main

Varför ansöker du som staff på Centic? jag ansöker som staff på Centic eftersom jag vill vara med och bidra till en positiv och trygg miljö för alla medlemmar. jag tycker om att hjälpa andra, lösa problem och se till att regler följs på ett rättvist sätt. jag är aktiv och engagerad, och vill ta ett större ansvar i communityt samtidigt som jag utvecklas och lär mig mer. för mig är det viktigt att alla känner sig välkomna och har en bra upplevelse, och jag vill vara en del av det arbetet.

Vad är din uppgift som Staff? min uppgift som staff är att se till att reglerna följs och att communityt är en trygg och trevlig plats för alla. det innebär att hjälpa medlemmar, hantera konflikter, svara på frågor och agera snabbt vid problem. somm staff ska man också vara en förebild, behandla alla rättvist och bidra till en positiv stämning i communityt.

Vad kommer du att bidra med som Staff? som staff kommer jag att bidra med engagemang, ansvar och en positiv attityd. jag är aktiv och uppmärksam, vilket gör att jag snabbt kan hjälpa till vid problem och stötta medlemmar. jag kommer också bidra till en bra stämning genom att vara rättvis, respektfull och lösningsorienterad. mitt mål är att göra communityt tryggt, välkomnande och roligt för alla.

Hur hanterar du stressiga situationer? jag hanterar stressiga situationer genom att behålla lugnet och tänka logiskt. jag försöker snabbt få en överblick över situationen och prioritera det som är viktigast. istället för att agera impulsivt tar jag genomtänkta beslut och ser till att alla behandlas rättvist. om det behövs samarbetar jag med andra i teamet för att lösa problemet på bästa sätt.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Medlemskap

Ansvarsområde 2: Support

Top Bottom