Godkänd Faroq | Medlemskap ansökning

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Faroq

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
0
Användarnamn: Faroq

Vad är ditt namn i verkligheten? Faroq

Vad är ditt discord namn? faroq44377

Vad är ditt födelsedatum? 20 November 2007

Berätta om din karaktär. han heter Shanko är 23 år och kommer nyligen till los santos för att starta ett eget företag han har alltid varit ganska driven och velat göra något större än bara ett vanligt jobb växte upp i en familj där pengar alltid var ett samtalsämne och lärde sig tidigt hur viktigt det är att ta risker om man vill komma någonstans

han har jobbat med lite olika saker innan mest små affärer och projekt inget jättestort men tillräckligt för att förstå hur saker funkar han är ganska smart när det gäller pengar och ser möjligheter där andra inte gör

som person är han lugn och självsäker snackar bra och vet hur man övertygar folk utan att verka för på han gillar att ha kontroll och planerar ofta flera steg framåt

nu när han är i los santos vill han bygga upp något från grunden kanske ett företag inom service eller handel han är inte rädd för att börja smått men hans mål är att växa snabbt och bli någon folk känner igen

han försöker hålla sig professionell och undvika problem men i en stad som los santos vet han att man ibland måste anpassa sig för att lyckas

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär han är driven och ger inte upp lätt han är bra på att prata med folk och skapa kontakter han tänker långsiktigt och planerar innan han gör saker

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär kan vara lite för envis ibland har svårt att lita på nya personer direkt kan bli stressad när saker inte går som planerat

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med seriös och realistisk rp och försöker alltid skapa roliga scenarion för andra inte bara för mig själv jag gillar att bygga story över tid och inte stressa fram saker

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat rp tidigare. i 4 år

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man inte alltid ska försöka vinna själv utan ibland låta andra få bra rp också typ om någon rånar en så ska man inte göra orealistiska saker för att vinna utan spela med så det blir bra för båda

Vad är suntförnuft för dig? för mig är suntförnuft att tänka logiskt i situationer och göra saker som är rimliga i verkligheten typ inte göra dumma eller orealistiska saker bara för att vinna

Kan du ge exempel på några av serverns regler? inga metagaming använda info utanför spelet ingen powergaming göra orealistiska saker ingen rdm eller vdm alltså döda eller köra på folk utan anledning respektera andra spelare och admins följa rp och värna om sitt liv

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag tar rp seriöst och försöker alltid bidra till bra stämning på servern jag är aktiv och vill utveckla min karaktär över tid och skapa bra storys med andra

Nyxar-

Helper
Helper
Support & Ticketchef
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
92
Trofépoäng
6
Godkänd!
Välkommen till Centic!