Intervju feffe | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

feffe

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: feffe

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Ange ditt födelsedatum: 15 Augusti 2011

Ange ditt Discordnamn: realfeffe

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en krativ kille och jag älskar och spela och redegera saker jag gillar ochså att vara med kompisar och såklart med min familj

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? på måndagar så typ 1-2 timmar för jag har träning och skola dagen efter samma på tisdagar så kan jag vara aktiv 4-6 timmar för då har jag ingen tränning men jag har skola efter onsdagar så kan jag vara aktiv i 2-4 timmar för jag slutar skila 16 och jag har skola dagetn efter på torsdagar kan jag vara aktiv i 4-6 timmar för då slutar jag 14 men jag har skola dagen efter på fredagar har jag träning en kan jag vara aktiv 5-7 timmar för då kan jag va vaken längre och på helgerna så kan jag vara aktiv 7-10 timmar för jag gör inte så mycket på helgerna

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? jag har varit på centic typ 4 månader och jag spelade innan när den stängde ner

Varför ansöker du som staff på Centic? Jag har många anledningar varför just jag ska bli staff och en del av staff teamet. Kritik är någon som kommer att uppstå när man är staff och jag tycker att det är väldigt viktigt att man ska kunna ta emot kritik och lära sig av sina misstag men man måste även kunna se olika parters perspektiv och man måste kunna se allas sidor av scenarion för att bli så bra staff som möjligt och man måste tänka på alla medlemmar och man kan inte ge andra spelare mer fördelar än andra för att man känner dem osv utan alla medlemmar är lika värda och jag känner mig mogen nog för att kunna ta staff rollen seriöst och jag har varit staff förut så jag vet hur det går till och nu känner jag att jag vill köra igång igen då jag tyckte att det var kul och sen så ska jag såklart göra mitt bästa ifrån mig.Sen vill jag också hjälpa till och utveckla servern så mycket jag kan med att fixa buggar hjälpa medlemmar med olika problem men även icke medlemmar att bli bättre på att rpa eftersom att det kan vara svårt i början med att ge olika tips om vad de ska göra för att utveckla sin rp från första början så dem inte känner att det blir tråkigt och inte vet hur man ska rpa på rätt sätt och vad som inte är tillåtet då jag själv vart med om att jag inte riktigt visste vad jag skulle göra fast sen hjälpte en staff mig med att utveckla min rp. Sen vill jag även hjälpa servern med att få bort de dåliga spelare som bara är på servern för att förstöra andras rp samt förstöra servern. Sen är jag inte rädd för att ge ban eller ge straff till folk som inte sköter sig och ge dem en läxa ifall de inte följer regler och så kommer jag försöka förbättra serverns rp genom att vara skarp med regler så fler folk förstår hur en proffitionell RP Nivå ska se ut.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift är att jag ska hålla koll på rpn och göra mitt staff arbete och ta reports och support ärenden och hjälpa medlemmarna som behöver hjälp så att dom vet att vi är en bra och akriv staff team.Staffs ska också vara aktiva inom reports så spelarna får snabb hjälp istället för att vänta många minuter för skin. Min uppgift är inte att bara banna/kicka folk men det är också att jag ska kunna hjälpa folk med det dem behöver t.ex om någon behöver hjälp i reports eller om dem behöver hjälp i sup så kommer jag försöka hårt för att försöka lösa situationen. Försöka se till så att så fler folk kan få hjälp och att man slipper sitta läge för att få hjälp i t.ex support.

Vad kommer du att bidra med som Staff? jag kommer bidra med bra stämning till avena med mindre folk som begår regel brott, Samt mindre folk som pratar ooc, kommer göra så att alla inom avena har ett roligt och spännande rp sinario och att ingen ska förstöra rp igenom att göra regel brott eller lalla runt. Hålla koll så att ingen ska hacka eller något orättvist framsetg inom rpn som ger dom en förbättring. Kommer försöka se till så alla får så snabbt som möjligt hjälp och inte behöver vänta väldigt länge. Jag kommer även bidra med alltid glad attityd och vänlighet och se till att folk får hjälp i tid så man inte t.ex missar sin jobb interjuvs tid för man inte fick ta den med någon staff.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situarioner väldigt bra. Jag håller mig lugn och försöker lista ut problem så personen kan få hjälp så snabbt som möjligt. Jag pratar tydligt och gör alltid så den jag pratar med fattar vad jag menar. Ser till så ingen behöver känna att efter man pratat så vet dom inte vad dom ska göra eller annat. Håller alltid en bra ton och blir väldigt sällan arg.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Support

feffe

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Jag kan och så va ansvarsömråde i event kan hålla i fetta event

Spooky1231

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
3
+++++++rep skit mogen grabb, vet vad han gör/kan sin grej tycker han verkligen borde bli staff.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom