Godkänd feffe | Medlemskap ansökning

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

feffe

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: feffe

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? realfeffe1

Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2011

Berätta om din karaktär. Feffe Kliv som bodde i det avlägsna och natursköna Norrland Feffe var en passionerad makniker och hade alltid haft en förkärlek för maskiner och motorer redan som barn hade han spenderar timmar i sin farfars verksata där han lärde sig att skruva isär och sätta ihop allt från cyklar till gamla traktorer. Efter att ha avslutat sin utbildning som mekaniker flyttade Feffe tillbaka till sin hemby där han öppnade sin egen verksta hans rykte spreds snappt folk kom och laggade sina cyklar och fordon och Feffe vart känd i staden

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Snäll,trött och rolig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär låsam i sitt arbete och är inte så bra på att stava och lite dum i bland

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle kunna hjälpa att andra ska kunna få va med i scenarion och att andra har bra rp

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag jag har varit på flera rp survrar innan men nu tänkte jag komma till avena för jag har hört att avena har bra rp och mogna spelare och mina polare har sakt att avena är en bra rp surver

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du gör saker som hjälper den andra att lyckas i det handlar inte om att förlora utan om att skapa ett bättre och mer spännande rp scenario.

Vad är suntförnuft för dig? Använd ditt egna omdöme för att fatta beslut som är rättvisa och rimliga för en rolig och realistisk RP. Bygger på Rimlighet, Respekt och Hänsyn.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Jag kan typ alla regler som t.ex rdm att man dödar någon utan att ha en anledning till det och metagaming om man tar information från streamer och tar med informationen i rpandet och vdm man använder sitt fordon som ett vapen

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack

Nyxar-

Helper
Helper
Support & Ticketchef
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
92
Trofépoäng
6
Godkänd!
Välkommen till Centic.