grimsann | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

grimsann

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: grimsann

Vad är ditt namn i verkligheten? Grim

Ange ditt födelsedatum: 15 Juli 2011

Ange ditt Discordnamn: limpan123_1.

Berätta kortfattat om dig själv: skön kille gillar att kolla på serier.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? kan vara aktiv rätt så länge (4-6 timmar) varje dag men ibland är jag hos min mamma i ett par dar så då kan ja inte vara aktiv

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? några månader

Varför ansöker du som staff på Centic? för att det är för mycket lall och alla springer runder och vdmar/rdmar. Vill göra så att server blir roligare rp. Jag vill också att servern ska få mer medlemar och om de kommer mer medlemar måste de va mindre lall så att dom inte bara lämnar direkt

Vad är din uppgift som Staff? göt så att de blir en roligare rp server och mindre lall server. vara snäll och hjälpa nya folk/folk som behöver hjälp.

Vad kommer du att bidra med som Staff? kommer inte abusa mina staff krafter så att de blir rolig och FEARRP. kommer också ta reports och sitta i support i discord. Om det kommer upp nåt stressigt t.ex. som om att jätte många rdmar så tar ja in dom i support och försöker att vara lungn

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stress bra då jag tar det lugnt och lyssnar på vad det har och säga.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Support

Ansvarsområde 2: Kriminell

Top Bottom