habibi | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

habibi

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: habibi

Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Ange ditt födelsedatum: 4 April 2012

Ange ditt Discordnamn: hotfuckingsamm

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en nyfiken och ansvarsfull person som gillar att lära mig nya saker och utvecklas. På fritiden tycker jag om att umgås med vänner och familj. Jag är positiv samarbetsvillig och försöker alltid göra mitt bästa.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? typ heal tiden men typ 7-9 timmar.

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? jag har varit medlem i centic i sen 27 januari 2026 men jag har kört på centic för länge sen men jag blev hackad på min andra discord konto.

Varför ansöker du som staff på Centic? Jag ansöker som staff på Centic eftersom jag vill bidra till en positiv och trygg miljö för alla spelare. Jag tycker om att hjälpa andra lösa problem och se till att regler följs på ett rättvist sätt. Dessutom ser jag det som en bra möjlighet att utveckla mitt jobb och samarbeta med andra i teamet.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att hjälpa spelare se till att regler följs och bidra till en trygg och trevlig miljö på servern. Jag ska hantera problem och svara på frågor och agera rättvist i olika situationer. Det är också viktigt att samarbeta med andra i staff-teamet och vara ett gott föredöme för spelarna.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som staff kommer jag bidra med ett lugnt och rättvist bemötande samt hjälpa till att skapa en trevlig miljö för alla spelare. Jag är aktiv hjälpsam och ser till att regler följs. Jag kommer även samarbeta med andra i staff-teamet och göra mitt bästa för att lösa problem på ett smidigt sätt.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer genom att hålla mig lugn och fokusera på att lösa problemet steg för steg. Jag försöker lyssna på alla inblandade ta rättvisa beslut och inte agera för snabbt. Om det behövs samarbetar jag med andra i teamet för att hitta den bästa lösningen.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Nej

Ansvarsområde 1: Support

Ansvarsområde 2: Donation

Top Bottom