habibi | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

habibi

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: habibi

Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Ange ditt födelsedatum: 3 Februari 2012

Ange ditt Discordnamn: hotfuckingsamm

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en hjälpsam och nyfiken person som gillar fotboll jag är oftast hemma och spelar forboll och fivem. jag är en snäll person
och hjälper mycket i fivem och utanför.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? typ heal tiden men typ 7-9 timmar.

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? jag har varit medlem i centic i sen 27 januari 2026 men jag har kört på centic för länge sen men jag blev hackad på min andra discord konto.

Varför ansöker du som staff på Centic? Jag ansöker som staff på Centic eftersom jag vill bidra till en bra och trygg miljö för alla spelare. Jag tycker om att hjälpa andra lösa problem och se till att regler följs på ett rättvist sätt.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att se till att servern är en trygg och rättvis plats för alla. Jag hjälper spelare hanterar problem och ser till att reglerna följs. Jag finns där för att lösa konflikter svara på frågor och bidra till en bra stämning i centic rp.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer att bidra med en positiv stämning och ha tålamod och rättvisa i mitt arbete. Jag är aktiv och tillgänglig för att hjälpa spelare och lösa problem snabbt och se till att reglerna följs.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer genom att hålla mig lugn och fokusera på att lösa problemet steg för steg. Jag prioriterar det viktigaste först och försöker alltid fatta rättvisa och genomtänkta beslut.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Nej

Ansvarsområde 1: Donation

Ansvarsområde 2: Support

Top Bottom