hejturbohär67 | Ansökan till Staff

Välkommen till Centic!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

hejturbohär67

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: hejturbohär67

Vad är ditt namn i verkligheten? hej jag heter rasmus

Ange ditt födelsedatum: 24 Mars 2013

Ange ditt Discordnamn: Mitt orginal namn är swetonrasse men mitt visnings namn är Turbo

Berätta kortfattat om dig själv: Hej jag heter rasmus jag är 13 år gammal och gillar att spela mycket. jag spelar mycket varje dag men midre på sommaren då jag är ute.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag är aktiv varje dag ungefär 50 timmar. det kan vara mer beroende på skol chemat.

Hur länge har du varit en Medlem på Centic? jag har varit medlem sedan vintern 2024.

Varför ansöker du som staff på Centic? jag söker som staff på centic för att jag ska försöka förbättra spelupplevelsen för andra. och för att jag ska göra något åt saken när folk till exempel rdmar eller vdmar och dödar folk på torget eller säger något o lämpligt.

Vad är din uppgift som Staff? min uppgift som staff är att hjälpa servern med saker. jag ska hjälpa folk som behöver hjälp med kanske en bugg eller om någon gjort något mot en.

Vad kommer du att bidra med som Staff? jag kommer att bidra med att hålla servern uppe och hjälpa er jag kommer ta support och ta report ingame och kolla om dom till exempel vill ha ress och om dom är i senario så ska dom it få ress

Hur hanterar du stressiga situationer? jag försöker att ta det lungt. jag tar en sak itaget och inte flera samtidigt och om någon skatar så får jag säga till vänligt att dom ska sluta och att jag kan hjälpa dom snart

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Nej

Ansvarsområde 1: Support

Ansvarsområde 2: Donation

Top Bottom